ståendes

Charlie ställer sig upp hyffsat ofta nu. Igår hade han ett race då han ställde sig kanske 5 gånger på två timmar. Men aldrig när Peter är hemma :P Jag tror att han håller på att lära sig nu. Charlie är en sån som gör något flera gånger innan han kan det "rinnande" så att säga. Men nu har det gått otroligt fort så jag vet inte vad :P Det stod still så himla länge, han vände sig först vid 5-6 månaders ålder och han använde aldrig det som ett sätt att ta sig någon stans (vissa barn rullar ju fram). Sen när Håkan och Lucas var här började han bara åla en dag. Sen gick det fortare och fortare. Nu ser det ut som han aldrig gjort annat. För ca 2-3 veckor sedan lärde han sig att sätta sig. Nu ser det ut som han aldrig gjort annat ;-)

Däremot tippar jag på att han kommer nog aldrig lära sig "regelrätt" krypning, med tanke på att han lärt sig att resa sig. Men att krypa är ju inget man måste lära sig så det går bra ändå :-) Eftersom Charlie hatade så att ligga på mage trodde jag faktiskt han skulle bli en av dom som studsar fram på rumpan :-) Men thji fick jag :-)

Jag har varit mycket orolig för att han var "sen" med att vända sig, men nu njuter jag av att han är lite sen ;-) Jag får ha min bebis kvar längre :-) Gå kommer han göra i alla fall :) Dock inte på födelsedagen kanske, men vad spelar det för roll? Däremot hoppas jag på att han kan gå när han börjar dagis :-) Men det spörs. Speciellt med tanke på att vi inte vet när han börjar dagis :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0