Sluta slösa bort vädret

När Charlie sovit och ätit lunch ska vi bege oss till Bellevue och leka med Neo och Tommy. Gick bara med på det om Tommy lovade att vi ska gå ut när Charlie ska sova. Han sover mycket bättre utomhus och nu vill han inte somna på annat ställe än sängen eller vagnen så det är lite jobbigt när man är borta. Iofs är det skönt hemma eftersom det bara är att lägga ned honom vaken i sängen. Gnäller han lite så är det bara att ligga och mysa lite i stora sängen och sen testa igen. Då är det bara så att han inte fått tillräkligt med mamma eller pappamys :-)

Sen måste jag UT, jag är blekare än en eskimå! Men nu ska jag börja packa skötväskan och klä på mig rätt kläder så allt är färdigt när Charlie vaknar :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0