Slut...

Jag är helt slut idag. vi vaknade klockan halv sju och sen satt vi och slappade fram till klockan 8:40, då tog vi bussen in till stan. Sen gick vi snabbt in på affären och köpte mat och mellis till Charlie innan vi fortsatte till lägenheten.

Idag har vi:
- Dammsugit tapeten (är ju vävtapet så det måste vi)
- Städat badrummet
- plockat inne på toaletten
- torkat i garderoberna

Öh ja, det var nog ett axplock av vad vi gjorde iaf. Sen blev charlie väldigt mammig så då bestämde vi att vi skiter i resten för idag. Vi kunde ändå inte göra något mer egentligen. Så då skulle maja köpa nya örhängen för hon blev grön av dom hon hade vilket innebär att dom inte är äkta. Och det är väldigt viktigt så det köpte vi. Sen åkte vi tillbaka till skoghall, lagade mat och nu sover Charlie. Imorgon ska vi tillbaka till lägenheten och då ska H tydligen köra saker till tippen och så... Det blir supergreejt det. Då blir lägenheten typ tom. att det hänger grejjer kvar på väggen bryr jag mig inte i för man får in möblerna i alla fall.

MEn lägenheten är väldigt tom nu, inte helt, men ganska i alla fall. Så imorgon ska vi förhoppningsvis kunna städa alla golv och så är det bara att flytta in på lördag. Och ägna hela fredagen åt att packa här hemma. Förutom när vi ska på kalas då. Sen får vi väl packa hela natten på det ;) Men i lägenheten finns typ 8 tomma kartonger så dom måste vi ju kunna ta. Det är inte så mkt mer som ska ned i kartonger där. så ja...

Nej nu räcker det, nu ska jag nog packa lite tror jag. Eller kanske ganska mkt. Hmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0