Räknar timmarna

Just nu räknar jag timmarna tills Peter kommer hem. den här veckan har varit otroligt jobbig. Peter har inte varit hemma sen i tisdagsmorse. Och Charlie är lös i magen. Vilket har gjort mig ganska låst. Han är ju inte sjuk, men jag vill inte gå på en långprommenad och tvingas byta blöja på gångvägen. Så ja, ganska låst. Har åkt till Tommy en dag och sen varit till grannen en dag. Annars är det mest att man gått till affären. Men vi har haft lite mys på balkongen i alla fall. Kul att den kan användas utan en cigg i handen :) För självklart röker jag ju inte på balkongen när Charlie är där. Kommer bli ännu bättre med den nya balkongen för där ligger en mjuk matta och så :) Då kan Charlie få vara där själv för att fönstren går att låsa.

Nej jag börjar bli slutkörd nu faktiskt. Skulle packa igår och stod som ett fån och funderde på VAD jag skulle packa. Ska sätta mig och skriva en lista när Charlie sover. Då ska jag också försöka plocka undan så det bara är att dammsuga när han vaknar. Vore ju kul för Peter att komma till en städad lägenhet :D Sen när Peter kommer hem ska jag ut och göra kil osäkert :P Nej men jag ska med en kompis, hennes kompis, hennes mamma och gubbe till Glada Killingen och vara med i ett musikquiz. äta god mat och umgås med skönt fôlk.

Jaja, plikten kallar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0