Packa var det...

Usch vad jag blir trött på det här. Vet inte vilken vecka vi ska flytta så jag kan egentligen inte packa så mycket :P Man kan ju inte packa något man kan behöva, men tänkte ta köksskåpen sen lite grann i alla fall. Det enda jag vet ju är att jag inte flyttar den här veckan. Men jag vet inte om det är juni eller juli månad. Jag vet ju inte vad jag kan tänkas behöva. Det enda jag kommer på nu att jag kan packa ned är pizzatallrikarna och glasskålarna. alltså glass-skålar, inte glas-skålar. Eller ja, dom är i glas, men tänkte bara förtydliga :D Glasskålarna har vi nog inte använt på ett år minst, och pizzatallrikarna sparar jag bara för att dom är bra att göra tårtor på :) Peter ville ge bort dom, men nej då :)

Så här ser det ut nu:

Vardagsrummet: Ljuslyktor ska packas ned. skrivbordet ska vi rensa, sätta papper i pärmar och sen kan vi packa ned allt utom datorn. Och räkningarna som SKA betalas kan ju vara bra att ha uppe. Vitrinskåpet är det liiiite småplock kvar. DVD-hyllorna har fortfarande ca 5 filmer kvar i sig, men jag letar efter en bra låda att stoppa dom i :P Nästa gång det blir liiiite utrymme kvar så hamnar dom där :) Köket är det skåpena som ska rensas. Och liiiite på ena bänken. Resten är sånt man bara stället i baksätet och åker :P Allt i badrumsskåpet är ju bara att lägga i en låda/kasse. Sovrummet är det heller inte mycket i, det är hyllan det ligger lite småplock i. Sen ska alla kläder i Charlies byrå läggas i en säck, men det gör vi typ dagen innan vi flyttar eller så.

Garderoberna behöver det inte göras mycket mer med än att plocka i säckar. Rensade gjorde vi för ca 1 år sedan så det är bara att packa :D Mittengarderoben kan man ta när som helst för det är "finkläder". Kanske spara en skjorta och en slips till Peter för hans mamma har snart kalas ;-)

Men det är egentligen inte så väldigt mycket. När man tänker efter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0