Ojdå

Visst är det helt otroligt vilken kraft som finns i tanken egentligen? Började dagen med att vara supertrött. Bytte blöja på Charlie och började sen med att göra välling till honom. Fortfarande supertrött. Kollar på klockan. Jamen, hon är ju halv sju, det är ju ingen fara och sen blev jag superpigg. Däremot, hade jag sett att klockan var sex hade jag varit trött hela dagen! Knäppt.

Har packat lite, alla cd-skivor och nästan alla DVD-skivor är nedpackade. Har lovat Peter att jag ska packa under veckan :-) Känns roligare nu när vi är garanterade flytt :D

Har hållit Charlie vaken också. Han sover två pass * 40 minuter och det funkar inte så jag testade att han skulle sova efter lunch. Förberedde mig på massa gnäll. Jasså du, gick ju skitbra. Han var redo för det här! Förutom att han höll på att somna under lunchen. Fick ta den tio minuter för tidigt idag :-) Men det är ändå bra jobbat :-D

Håller på att testa en ny ansiktsrengöring, kommer berätta mer om den när jag vet om den funkar. Som det känns nu så funkar den superbra. Jag har dock en massa finnar men det kan bli så när man testar ny rengöring, att hunden blir sämre innan den blir bättre. Men där jag inte har finnar ser huden superbra ut. Men jag avslöjar inte vad det är innan jag testat en vecka i alla fall :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0