Mitt liv

Mitt liv nu är inte vad jag trodde det skulle bli. Jag har hittat en kille med samma värderingar som mig själv. Vi är inte lika och vi tycker inte alltid samma, men dom stora sakerna är vi överens om. Jag vet vad jag vill bli när bli stor och jag är på god väg dit. Jag har en son på snart ett år som förgyller mitt liv. Jag flyttar snart till en lägenhet där Charlie får ett eget rum och nära till lek.

Utöver allt detta så har jag en familj som stöttar mig, och inte nog med det, jag har även Peters familj som stöttar mig. Jag har vänner att anförtro mig åt. Det enda som kan bli bättre nu är att jag blir färdig med utbildningen och det bara ca 2½ år kvar. Sen är mitt liv toppen. Eller ja, efter utbildningen hoppas jag på att Charlie ska få ett syskon, men det är bara bonus :)

Nej, just nu är jag så nöjd med livet jag kan bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0