laddar

Nu laddar jag. Om 4½ timme ska Charlie till BVC för sista gången. I alla fall i den här komunen :) Sen ska jag, mamma och mina mindre syskon till den nya lägenheten. Jag ska dammsuga tapeterna :) Aldrig gjort det förut (han heller aldrig trott man behöver det) men det kn nog vara behövligt då lägenheten inte har varit bodd i på över ett år.

Det är så härligt nu, alla ställer upp. Man behöver aldrig fråga om hjälp utan alla hjälper till självmant. Mamma ska hjälpa mig med flyttstäden också :-) Men det som kommer bli jobbigt egentligen är ju toaletten och sen bakom spis och kyl/frysen i köket. annars är det ju bara dammsuga, våttorka. Jaja, vi får se. Det ordnar sig nog :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0