inte genomtänkt

Frukten var slut här hemma. Attans då tänkte jag. Bara att gå till ICA. Samtidigt kommer posten, avi om stort brev, det vill säga Charlies födelsedagspresent. Snacka snabbt jobbat. Skickade in beställningen i fredagskväll och den kom idag! bra jobbat!

tänkte för mig själv. Det här fixar jag! Började med att gå till lekparken och leka, men ville testa en ny idag. Hade fått förklarat för mig att den låg vid folkets hus. Men nja, den låg över vägen om man ser det som så :P Gungade lite, men det var inte en bättre lekpark så då går jag hellre till den jag brukar gå till.

Gick till ICA, köpte potatis för det ska vi ha till maten idag, bananer och vindruvor. Vindruvor eftersom bananerna är inte ätbara än (Charlie ska ha övermogna). Glömde dock någonstans bort att varukorgen inte går att ta sig in i med en matkasse. Och jag skulle ju hämta mitt paket. Men som tur var är det ett väldigt lätt paket så jag la det på suffleten så gick det bra. Men det var inte det lättaste att bära Charlie, matkassen och paketet upp. Hade jag tänkt hade jag köpt en kasse till för paketet...

Jaja, that's life. Vi kom hem i alla fall :-) Och Charlie älskar vindruvor tydligen :P Han blev arg när han inte fick dom fort nog ;-) Nu sover han så jag ska kolla närmare på dockan. Vill ju inte att han ska se den innan födelsedagen ;-) Har dock inte bestämt ännu om han ska få presenten på sin riktiga födelsedag eller om han ska få det på kalaset... Det får vi se ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0