Hmm

Börjar med att jag är trött på sjukvården... Ni minns kanske om Charlies huvud. Fick veta av svärmor (som jobbar på vårdcentralen som vi har varit till) att svaret kommit från Sthlm/GBG kommer inte ihåg vart remissen skickades. Har läkaren ringt? Nej han har inte tiiiiid. Okej, jag är förbannad så det står härliga till över det här. Varför lägger vi inte mer pengar på sjukvården så läkaren hade haft en kvart över för att ringa till mig? För i helvete, lägg pengar så att dom inte är överhopade med jobb.

Ja, det var vad jag är arg över nu. Men förhoppningsvis ringer läkaren imorgon (idag jobbar han på en annan vårdcentral). Men eftersom det inte är bråttom med samtalet antar jag att svaret är: "Vi gör inte ett skit, ungen får gå med snett huvud".

Ja det var typ allt från mig just nu. Som sagt, mer pengar till sjukvården. Det här är vad som händer när vi sänker skatten. Alla som jobbar med ett jobb som finansieras av staten blir stressade och utbrända...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0