Flyttat

nu har vi flyttat. Men det finns alltid massor kvar att göra... Flyttstäd av den gamla lägenheten (och det är inte bara det...) och sen ska man ju komma i ordning i den här lägenheten också. Helst innan lördag för då är första kalaset... Imorgon om jag har tid ska jag iväg och köpa ingredienser till att göra tårtlock. Det fanns inget på panduro och den enda andra butiken som säljer har en dålig öppettid, och det är för sent att beställa... jaja, shithappens. Eller så skiter jag i tårtlock, jag vet inte... IKEA måste jag till i alla fall för att få spritspåse och tårtdelare.

Men nu kallar plikten på mig. Har inte kunnat packa upp så bra för att min lilla ettåring (som har blev idag) har sovit oroligt. Och nu är han vaken min plutt. Så ja... Ni kanske inte behöver vänta 4 dagar på nästa uppdatering ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0