Dagen

Idag har varit en dag full i liv måste jag säga. Charlie skrek igår i sömnen klockan 22. Han vaknade aldrig men han blev inte tyst i famnen, inte tyst i spjälsängen utan i vår säng. Jaha tänkte jag. Hellre en natt med dålig sömn för han sover hos oss än en natt utan sömn. Så då gick jag också och la mig eftersom han kan rulla ur sängen. Klockan 04:30 vaknade han. Peter kollade blöjan. Jajamensan, BAJS. Peter gick upp och bytte sen skickade jag ut honom på soffan så han skulle få sova den sista 1½ timmen. Charlie somnade fort om brevid mig i sängen så jag fick också sova. Typ 3 minuter i sex ville han ha välling så när jag stod med det ringde Peters klocka så vi fick en gemensam kopp kaffe :-)

Igår testade ju jag att Charlie bara skulle sova efter lunch. Igår funkade det superbra, men idag var han påtok för trött redan klockan 9. Så då fick han sova. Men då sov han bara en halvtimme. Hmmm... Så han fick sova efter lunch också. När han vaknat efter lunchen satt vi lite på balkongen (bild finns i förra inlägget). Mest för att få lite frisk luft, det behöver alla människor. Men samtidigt vill jag inte vara för långt ifrån möjlighet till blöjbyte.

Efter mellis blev vi inbjudna till grannen på glass. Så vi gick dit, det tyckte Charlie var superkul för att tycker verkligen om både Jimmy och Jennie. Framförallt Jennie då ;-) Sen gick vi hem och lagade lite mat, blev ris och köttfärssås, eftersom ris är stoppande. Och nu sover han. Jag ska se klart på Biggest Loser, sen ska jag nog packa det sista jag lovat Peter så kanske jag hinner med lite bonuspackning imorgon :-) Lovade Peter hur mycket jag skulle packa för då blir det gjort. Annars blir det inte lika mycket gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0