Tävling för oss bruttor!

Nu kör vi här då! Jag har blivit utvald av Buzzador att buzza o.b. Pro-comforts tamponger. Meeen, jag fick i princip en årsförbrukning så jag tänkte dela med mig till er läsare. Så nu, ni som vill ha ett två-pack med o.b. pro-comfort Normal (16 tamponger) lämnar en kommentar i detta inlägget. Lite krav har jag dock:

1. Ange varför just ni ska vinna
2. Om ni har en blogg eller bilddagbok och länkar till den här tävlingen så får ni dubbel chans att vinna.

Jag kommer på fredag dra 5 vinnare. Antingen lämnar ni er e-mail adress i kommentaren (finns en speciell ruta för det) eller så får ni se till att kolla in igen på fredag.

Sååå, tävla på :-)

Kommentarer
Postat av: Anette Haltorp



sätta i en plöpp

så blir de stöpp

på bekymra e stönn

så slipp en grönn

med o.b pro-comfort

går de som smort

:-)



(rimma nästan :-) )

2010-07-10 @ 21:50:51
Postat av: Baso

Jag vill vinna så jag kan stoppa dom i näsan!

2010-07-12 @ 12:52:48
URL: http://www.baso.nu
Postat av: iidaa

Min "ursäkt" till att vinna är :

Med en propp

Kan du ta dig ett dopp

utan att du säger stopp

;)

jag vill kunna bada som normalt fastän jag har min mens :) så de vore kanon och vinna tamponger!

2010-07-12 @ 13:16:55
URL: http://hobbyflatan.blogg.se/
Postat av: Helena

Jag vill vinna, för det är så fruktansvärt dyrt köpa tamponger när man är fattig student.



2010-07-13 @ 09:09:54
URL: http://leaahsbox.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0