Stor pojke

Idag har vi haft kalas för den stora pojken i det här hemmet (ja, fast han är den minsta pojken i alla fall). Massa fina leksaker fick han. Av faster fick han badleksaker och av farmor och farfar fick han en gåbil, en docka, två gosedjur och två badbåtar :) Och Charlie har varit så duktig hela dagen och druckit mängder med vatten, vilket är ett måste. Man skulle nästan behöva dricka vatten jämnt.

Sen hade vi ju finbesök av Lukas (den äldre ;)) som tyckte att Charlies leksaker var helt okej att leka med. Han tyckte det var så kul att han tog Charlies gåbord och gick iväg med. Men inget stoppar min son utan han traskar efter i 3-4 steg för att komma ikapp lukas. Helt utan stöd. Jag såg det inte och Peter registrerade det inte :P Det vara bara Anna som såg :P Men men, vi kommer få se många fler steg :D

Sen har jag gjort en tårta till idag. För det är ju faktiskt kalas imorgon med :D Sen till veckan tar jag det lugnt. Typ tar med mig Charlie till orrleken och hittar en skuggig plats som passar för en picknick :P Jag vet att man inte får klaga på värmen, men jag vill bara säga att jag anser att det är VARMT. Vi måste köpa en golvfläkt eller nått till Charlies rum för han kan inte sova med öppet fönster... Peter och jag har ju den franska balkongen som hjälper lite iaf.

Nej, nu tror jag att jag ska lägga mig och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0