Slängt skräp och slängt ihop tårtor

Ja. J och J var här och hjälpte mig att göra mig av med massa skräp så Peter skulle slippa :) Det är bra vänner det :D Sen hjälpte dom mig även att handla till mina tårtor. Bestämde mig tillslut för att göra en jordgubbs- och chokladtårta. Men har VÄLDIGT lite grädde på. Så ni som kommer hit. vi snålar inte med grädden för att vi är snåla utan för att Charlie ska kunna äta :D Peter hjälpte mig att lägga ihop dom. Det ser inte bra ut för den ena är dubbelt så hög som den andra :P Men men, vi börjar med att ställa fram den med mkt fyllning ;)

Charlie fick idag bada i badkar för första gången i sitt liv. Förut badade han i badbalja men han växte ur den som vi har duschat honom hittills, men nu kan han ju bada :D Han var först lite skeptisk, men sen ville han inte sluta trots att jag dragit ur proppen ;P kommer bli vårt fredagsnöje :D För han är en torris så han får inte bada mer än en gång i veckan, såvida inget händer.

Imorgon går kalas ett av stapeln. Det är för Peters familj och vänner. Vi valde att dela upp det då jag tror det blir bäst för Charlie. Bättre med få personer tror jag :) Annars hade det funkat att ha ihop för vi har turen att våra familjer går väldigt bra ihop :)

Nästa vecka tar jag semester :P Då blir det att gå till lekplatsen och gunga, kanske bada vid lekparkens badplats, gå till Mariebergsskogen och se på alla djur. Vem vet, kanske en tur med båtbussen :) Den som lever får se.

Nej, nu ska jag gå och bada :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0