Shoppat

Idag när Charlie sovit lunch gick han och jag ned till stan. Vi började med H&M. Där hittade jag massa roliga kläder:
* Ett linne där det stod "Mum+dad=me"
* Ett linne där det stod: "Made of love"
* En t-shirt där det stod: "I <3 Dad"
* En t-shirt där det stod: "I can't help beeing so cute"
* Ett par randiga byxor med Barbaskön längst ned

Efter det shoppingkalaset gick jag till Lindex men dom hade bara fula kläder så vi fortsatte till Kapahl. Där hittade jag lite smått och gott :)
* Två set med byxa och t-shirt. En färgad t-shirt med surftryck på och randiga byxor. Ett sett var rött och ett grönt. Två olika storlekar om ni vill veta ;)
* ett par tunna byxor med motorcykel tryck :)

Alla byxor jag köpte var tunna tajts typ :)

Sen gick jag in på "Vincent Shoe Store" och kollade. Rea gillar vi. Ett par lära gå sandaler som kostat 400 kr kostade nu 150 :) Som hittat :D Röda och fina :D

Sen shoppade  vi till Peter när han kom :) Han fick ett par jeans, en långärmad t-shirt, 3 par kalsonger och en tjockare tröja.

Sen fick jag lite också :) 1 par jeans, 4 linnen och en skjorta :D

Men den enda som köpt kläder till "normalpris" är Charlie. Vi andra har shoppat på rean :) T. ex köpte jag 4 linnen för 199 kr. Det brukar kosta typ 150 kr styck :D Ni skulle säkert vilja se bilder men jag orkar inte ;)

Kommentarer
Postat av: Theres

Klart vi vill se bilder =) kom igen nu!!!!!

2010-07-14 @ 07:46:14
URL: http://theresjansson.blogg.se/
Postat av: Giia

Haha! Klockrent! "Efter det shoppingkalaset gick jag till Lindex men dom hade bara fula kläder"

Tycker för övrigt inte heller att Lindex har nå roliga barnkläder...

2010-07-14 @ 10:00:55
URL: http://idagabrielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0