Samsovning

Är inte längre att rekomendera! Inatt har nog varesig Peter eller jag sovit bra. Charlie har vaknat minst 7 gånger och gallskrikit. Och vid tiotiden igår kväll när han sov i sin säng vaknade han gallskrikande. Jag försökte trösta och det gick inte. Bad då Peter, för han är bättre på det där ibland. Charlie lugnade inte ned sig förens han och Peter mysigt i den stora sängen. Sen somnade han om i sin säng. Sen efter en timme gnällde han igen och eftersom jag lovat Peter sovmorgon tyckte jag att han skulle ta honom. Han bar då in honom i vår säng. I vanliga fall tycker jag det är supermysigt, men nu vette fan om jag vågar igen :-P

Jag tror det är mardrömmar. Tänk om man visste om vad. Hoppas att den här natten blir bättre. Men har för mig att någon sagt eller att jag läst någonstans att barn kan få orolig sömn när dom lär sig mycket och han börjar ju onekligen bli bättre på att stega. Nu släpper han ganska ofta själv och går mellan två saker.

Peter ligger och sover, det förtjänar han. Jag har nog haft två-tre sovmorgonar under tiden han haft en. Igår sov jag till klockan 11 och precis när jag vaknade så kom Peter hem från affären. Då hade han köpt dammsugarpåsar, en sophink till köket (som matchar behållaren vi har till matrester i färg) och en klosslåda till Charlie. Ni vet en sån som man ska ha ned den fyrkantiga klossen i det fyrkantiga hålet.

Kommentarer
Postat av: Baso

Nog både ditt och mitt tjat innan som låg i bakhuvudet. Tror hon mest klicka när det var läge! :) Duktig är hon iaf.

2010-07-27 @ 22:44:20
URL: http://www.baso.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0