Rix fm festival

Vi behövde handla hem lite saker, bröd och gröt till Charlie bland annat. Och eftersom Peter var hemma hos sina föräldrar och tvättade fälgar så åkte jag och Charlie buss till Bergvik och mötte där upp Peter som var färdig. Vi handlade det vi skulle och gav Charlie mat på caféet utanför :-) Sen åkte vi hem :-) Äntligen har vi fått papper om att skatteverket mottagit vår adressändring :-) Lite tråkigt är det för alla dagispapper hamnar först på skoghall för att sen komma hit :-) För dom går enligt ett program, trots att jag gett vår nya adress.

På tal om det, Charlies journal har kommit till det nya BVCt. Egentligen ska vi inte dit förens till vintern men hon ville jämnt göra en koll till hösten eftersom han är "ny" :-) Låter bra det tycker jag, speciellt med tanke på att han inte ökar så mycket i vikt längre. I och för sig borde jag tycka det är skönt eftersom det gör att jag inte har så mycket att kånka på men ändå :-) Han ska ju öka i vikt så :-)

Idag är det rix fm festival. egentligen skulle jag velat gått på det, men vad är väl en festival på torget ;-) Stannar hellre hemma med min familj :-)

Kommentarer
Postat av: Lindah

Nu efter 1 går de ju inte upp lika mycke i vikt som förut. Vilket är helt normalt :-)

2010-07-22 @ 21:23:11
URL: http://www.grodfamiljen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0