Panik

Fick idag se mitt schema för första gången... Åååh så roligt. Eeeeeeller inte. Nästan varje dag går jag till 17:00. Vilket innebär att Charlie kommer som tidigast bli hämtad 17:30. Hungrig som ett as kommer han vara så då ska jag försöka trolla med knäna så maten blir klar två minuter innan vi kommer hem... Hmmm. Måste gå att lösa på något sätt hoppas jag. Ska försöka prata med förskolan och höra om dom skulle kunna ge honom en banan eller så klockan 17. Bara så han inte är VRÅLHUNGRIG och sen får jag ha matlådor i frysen för dom dagarna. Ja det löser sig väl på något sätt. Vet bara inte hur ännu...

Kommentarer
Postat av: Zarah

Dagis här ser till så att barna inte är hungriga.



Frukost 08.00

Fruktstund 10.30

Lunch 12.30

Fika 15.00

Sedan när jag hämtat neo vid 17.45 så har han ätit frukt, smörgåsrån och massa annat. Sen har de säkert middag också någon tid.

2010-07-13 @ 19:21:32
URL: http://fluflu.blogg.se/
Postat av: Anna Johansson

De är samma på mitt dagis, Lukas är aldrig överdrivet hungrig när jag hämtar honom, även om de är sent. Så de behöver du nog inte oroa dig för :)

2010-07-15 @ 12:40:09
URL: http://annaelisabethjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0