Och nu då?

Charlie har vaknat. Han och Peter har åkt. Jag har diskat. Jag väntar på att degen till brödet ska jäsa. Nu då? Finns nog miljoner saker jag skulle kunna göra, men jag ligger i soffan med fötterna på bordet. Njuter av lugnet. Missförstå mig rätt, jag ÄLSKAR min son, men nu har jag ingen jour för tillfället. Det kommer inte skrika någon som gör att jag måste hämta honom. Han kommer inte försöka smyga in på toaletten. Han kommer inget alls här hemma på någon timme till. Skönt. Sen ska det bli skönt när han kommer hem också :-D Men då behöver jag inte göra något mer än krama honom :-D

Kommentarer
Postat av: Linda

Passa på att njuta!!

Det är tufft att vara mamma och man förtjänar absolut att bara få slappa i sin ensmahet ibland.

2010-07-24 @ 19:56:39
URL: http://bonnlurkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0