Kom på mer

Ja jag kom på en grejj till på inköpslistan. En spegel till hallen. Vart jag ska hitta den är dock ett senare problem. Den ska vara såpass lång att Peter och jag kan spegla hela kroppen plus att Charlie ska kunna se sig själv. Funderar på en från IKEA för dom har plastfilm över vilket minimerar splitter. Men det är viktigt att Charlie ska kunna få se hur han ser ut tycker jag :-)

Sen tycker min pappa att jag ska ha en pall i hallen som han ska kunna sitta på och knyta skorna (man kan ju tro att han är gammal, men jag vill nog också kunna sitta på en pall).

Sen försöker jag planera hur tusan det ska bli. Ena väggen i hallen blir fotovägg. Och där kommer nog pallen att hamna också. Om vi inte sätter spegeln och pallen brevid vandra på samma vägg. För eftersom Charlie ska kunna se sig själv kan vi inte sätta spegel över pallen. Hmm, jobbigt det här :P

Jag vill även ha andra lampor i hallen. Dom som är nu ger ett gult sken och det känns "jobbigt" på något sätt. Usch den här bloggen har gått från en studerande blogg till en mammablogg till en inredningsblogg ;-)


Här är lampan Charlie ska ha i sitt rum :)


Och tyget jag ska sy gardiner av :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0