Horoskop

Hittade den HÄR sidan med horoskop. Och det stämmer för väl... Det står att jag som vattuman är beroende av att få lite tid för mig själv samtidigt som jag är väldigt social. Och det där stämmer så väl. För jag måste komma undan. Jag är en av dom personerna som kan gå en dag på stan och shoppa själv. Och njuta av det. Vidare kan man läsa det här stycket:

"Vattumannen är positiva och optimistiska också när livet känns svårt och förlorar sällan hoppet, och deras medfödda humanitet låter dem aldrig glömma att många andra är mindre lyckligt lottade, än de själva. Deras störta fel brukar vara oberäknelighet, men deras självständighet kan göra dem avståndstagande på ett sätt som ger upphov till emotionella problem. Partnern och vännerna kan också ha rätt i sina misstankar att vattumannen ibland gör saker och ting bara för att djävlas."

vaddå, jag, oberäknelig? Vad pratar ni om ;) Att jag gör saker för att djävlas kan jag dock inte hålla med om. Jaja, ganska mkt stämde i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: Anna Johansson

Haha, jag är oxå vattuman, och JAG kan göra saker bara för att jävlas :P

2010-07-15 @ 12:11:05
URL: http://annaelisabethjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0