Heminredning

tills för ett litet tag sedan brydde jag mig inte ett dugg i hur det såg ut hemma. Men nu är det lite viktigare... Jag behöver:

* Taklampa till Charlie. Finns en på IKEA med moln på som jag tror blir fin
* Taklampa i vardagsrummet. Skulle egentligen passa bäst med en takplafond, men jag HATAR sånna. Så, ja jag vet inte hur jag löser det. Jag kanske hittar en fin en.
* Sätta upp spottarna. Finns två ställen för taklampa i vardagsrummet och i "hörnet" passar det bäst med spotlights och vi har en med tre st på.
* Gardiner till alla rum. Funderar även på att byta ut gardinstången i vardagsrummet. den sitter nu i taket och då går den snett för att det sitter rör i tacket. Sätter man däremot en stång på väggen blir den rak. Dessutom är det smart, balkongdörren öppnas utåt (eller ja, det gör väl alla?) så man kan välja vilken gardin som helst.

Ja... Tills det här är fixat lär ni inte få se en enda bild på lägenheten ;) Det ska vara tiptop om jag ska visa er ;)

Så ja. Om ni har tips på en taklampa som inte är en plafond men som sitter ganska högt upp i taket så blir jag glad. Och om fina gardiner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0