Gardiner

Har i alla fall hittat tyg jag ska sy gardiner av till Charlies rum. Dumma IKEA hade inte det tyget som färdiga gardiner men jaja. Det är en vid bakgrund med flerfärgade bilar på. Passar min lilla pojk som tycker om att leka med bilar :-)

Till Charlies rum ska inköpas:
* Hylla av något slag, lutar mot en expedit. Frågan är bara, den stora får nog inte plats, och jag vet inte om den mindre räcker. Vart kommer alla leksaker ifrån? Jag har då inte köpt dom.
* Taklampa. En blå med moln på
* Ett mamutbord fast det får nog vänta lite. Men det ser onekligen lite dumt ut med tre mamutstolar utan bord. Men jaja. Eventuellt kan jag ställa in stolarna i vår walk-in-closet. (För ja, en sån har vi också. Inte en i Oprah storlek så man kan sitta och mysa bland kläderna men, ja, det räcker till oss)
* Eventuellt en vägglampa. Men det får jag kollar närmare på för dom på IKEA är inte min stil. Inte för att det ska vara min stil på Charlies rum, men ni fattar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0