Förlåt

För dåliga uppdateringar. Men igår hade jag och Peter en barnfri dag. Vid lunch lämnade vi Charlie hos farmor och farfar. Snygg avledningsmanöver ;) lämna honom när han äter :P Sen åkte jag och Peter hem för att pyssla lite. Plocka i ordning och sätta upp takfläkten bland annat. Sen efter det blev det en middag på Tempel innan vi gick på bio. Shrek på 3D. Tyvärr, tror inte man ska se på det om man är en glasögonorm. Tog mig lång tid att hitta den perfekta vinkeln för hur jag skulle ha mina vanliga glasögon, 3Dglasögonen och huvudet ;)

Sen typ sprang vi till bilen för att få hem vår son :-D Han hade inte saknat oss det minsta fick vi höra, låter bra inför inskolning på dagis :-)

Och idag har Peter satt upp lådspärrarna. Ni vet sånna som gör att man inte kan öppna kökslådorna :-D Superbra :-D Charlie klättrade upp på dammsugaren för att sedan klättra vidare upp i soffan. Roligt :D Sen har Peter äntligen fått se att han kan gå, han till och med gick TILL Peter. Två gånger. Riktigt duktig har han blivit. Men feg fortfarande ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0