En lättnadskänsla

En f.d klasskamrat som gick samma kurs jag ska gå berättade att schemat är i överkant. Hon kan inte minnas att dom gått längre än till 4 någon dag. SKÖNT! Jag ska ge mig fan på att arbeta så mkt som möjligt under veckorna så jag kan vara med Charlie på helgen :) Och dom dagarna det är inläsningsdagar bara ha honom på dagis till klockan 15, även om jag får ha 8 timmar den dagen.

Sen får jag låna litteraturen av en kompis. behöver inte ens köpa den för hon vill ha tillbaka den :) Supernajs :D Kanske visar sig att någon bok är jätteintressant, men då får jag väl beställa den från adlibris då :-)

Bara för att helt byta ämne, Charlie har börjat "tigga". Han smaskar och "säger" amamamanam typ :P Lite roligt ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0