Diskat

Jag är otroligt trögstartad. Innan lunch är det enda jag gör lunch. Sen fan tar det eld :P Så nu har jag diskat. Sen när Charlie vaknat ska vi till Pekås. Behöver toapapper. Det är en av dom sakerna som inte får ta slut och nu börjar det närma sig. Ska även köpa lök till maten. Ska bli makaronilåda :D Sen när Charlie sover ska jag baka :-) Charlie och jag ska på släktträff på lördag och då gör man som så att alla tar med varsitt fika och sen får alla ta av vad dom vill. Så även om du bara tar med bullar så får du äta annat än bullar :) Skitsmart tycker jag. För ingen bryr sig om du tar med en köpt butterkaka eller om du köpt bullar. Så man väljer själv sin svårighetsgrad. Och jag hittade ett recept på en kaffekaka som jag ska baka. Någon annan kommer ju säkert ta med bullar och kärleksmums, då är det kul att komma med något annorlunda :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0