dagisplats

Vet nu vart dagisplatsen är :-) Den är 300 meter hemmifrån :-) Helt underbart. Så nu ska det inhandlas en enda grej för att underlätta allt det här. Det är... tada... en barnsits till cykeln :) För jag ska cykla till busstationen och ta bussen därifrån. Jag skulle kunna ta bussen härifrån och byta på torget men då skulle jag komma på bussen samtidigt som alla andra. Hell no! Bättre att cykla till busstationen så kommer man på innan alla andra :-D Ja, jag skulle ju kunna ta bussen till torget och gå från Torget till busstationen, men då känns det enklare att cykla hela vägen. Så då får Charlie åka bakpå cykeln :)

Inskolningen börjar den 23:e agusti. Skolan börjar den 30:e. vet inte hur jag ska fixa det ännu, så ni som har något som kallas tid, ni får gärna höra av er ;-) För under inskolningen får man inte vara långt bort så jag kommer antingen vara på dagiset eller hemma... Får fixa med skolan så jag kan få hemuppgifter en vecka. Och så får vi hoppas att snälla nära och kära kan ställa upp om det är något som är obligatoriskt.

Kommentarer
Postat av: Anna Johansson

Jag är snäll och nära, och ställer självklart upp om jag kan :P

2010-07-15 @ 11:45:13
URL: http://annaelisabethjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0