Bra tänkt Adidas!

Jag blev förvånad faktiskt. Igår fick Charlie ett par skor av min syster, hon tyckte att hans första skor skulle vara märkesskor. Det är ju lite roligt för man sparar ju faktiskt som första skorna, då är det kanske roligare att spara. Fina var dom i alla fall. men det var inte det jag skulle skriva om. För mig som första gångs mamma är det väldigt svårt att veta vad som är rätt storlek. Satte mig på kvällen och skulle klippa bort lapparna. På en av lapparna beskrevs det om deras system för att man ska kunna se om det är rätt storlek. Man tar ur innersulan. På den finns det markeringar. Man ställer barnets fot på och så ser man om skorna passar. Skitsmart!

Jaja, nu vet jag i alla fall att skorna passar :D Bra det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0