Vändning

Charlie har typ vänt sig. jag räknar det som att han gjort det iaf. För han kom över från rygg till mage, fast han låg på den ena armen så fort som tusan "sparkade" han ifrån med den armen så han kom tillbaka på rygg. Räknar det som en vändning jag :-) Äntligen, vad vi har väntat :-)

Charlie fick äta smörgås imorse, det var mumma det :-) Vi måste ju ge honom lite gluten, jag kommer inte ihåg varför, men det skulle tydligen minska risken för intollerans. Han får gärna få vilken allergi som helst, men snälla, vi kan väl få slippa gluten och laktosintollerans? Så kanske det inte heter, men jag vill inte behöva tänka på att byta ut all mjölk. Dessutom finns det väl någon mjölksockersallergi så man inte ens kan dricka laktosfritt, den vill vi VERKLIGEN inte ha.

Han kan få vara allergisk mot räkor eller nått sånt. Det är inte såååå jobbigt att undvika räkor, värre att undvika gluten. Så det så.

Kommentarer
Postat av: Baso

Man får verkligen tänka sig för i sådana fall. Till slut blir det dock en vana att kolla efter :)

2010-01-05 @ 11:45:58
URL: http://www.baso.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0