Trött?

Jag kan säga en som inte är trött i alla fall. Mister Charlie. Han vill inte sova när alla andra vill sova :-P Men jag tvingade kvar honom i sängen till 8. Det är en ganska stor förändring ändå, innan jag började väcka honom på dagarna kunde han vakna vid typ 9-10 ibland 11. Men grejjen var ju att då vill han somna samma tid på kvällen. Och man måste få en timme till att varva ned på kvällen. Klockan åtta är faktiskt en utmärkt tid :-)

Jag har haft koll på rutiner och allt det här när Peter var borta, men nu är det puts väck :-P Med tanke på att han gav frukost igår osv. Det fungerar bara att hålla koll på det om man är ensam :-P eller åtminstonde vaken :-P Får ta nya tag idag :-) Ska väcka Peter om en timme och sen ska han iväg en sväng.

Charlies favoritläte för tillfället är "ey ey", vilket gör att ibland när jag säger hej hej så svarar han och det låter precis som att han säger hej :-P Och så försöker han lära sig att vinka. Han kan sätta upp handen men när han ska stänga den rycker det bara till i två fingrar :-P det kommer det också :-) Nu ska jag sätta mig i soffan och ha lite söndagsmys med Charlie.

Kommentarer
Postat av: Baso

Lille rapparn ;D ey ey ;D

2010-01-17 @ 09:27:44
URL: http://www.baso.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0