sen

Sen uppdatering. I lördags var vi ju till Tommy och Anna för att spela lite Wii. Billy var där också. Det var skoj, alla vann någon gång. Jag slog bland annat billy i svärd :-) Och tommy i 100-pins bowling. Sen resten är vi tysta om :-) God mat fick vi dessutom, tre rätterns skulle jag vilja kalla det.

Förrätt:
Pannbiff med potatisgratäng
Varmrätt:
Fruktsallad med grädde (jag och Charlie delade, jag tig all frukt utom bananen för den delade jag med mig med :-) Och ingen grädde heller)
Efterrätt:
Godis och Chips

Sen åt Peter och Anna chokladpuddig också.

Igår var en slappardag. Men Peter kom på att han var sugen på pizza så jag fick offra mig att gå och köpa jäst så jag gjorde pizza. Det var gott, gjorde dessutom för mkt så därför har vi nu lite i frysen :-) han gav mig dessutom denna inköpslistan:
godis
godis
godis
godis
godis
mjölk
jäst
ost
godis
godis
godis

Så han fick liiiite godis.

Nu testar vi något nytt. Att ge Charlie fruktburkar för det är så jobbigt att göra just mellanmålen. Maten går ju an, men att skala, riva och allt möjligt är lite tråkigt. Päron/mango var iaf ingen favvis.

Kommentarer
Postat av: Baso

Det var jättetrevligt och vi får helt klart göra om det :D Du glömde nämna att jag startade med att piska er alla i bowling, även om jag förlorade konstant därefter :D

2010-01-25 @ 15:33:45
URL: http://www.baso.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0