sängen

sängen kallar på mig. Min säng tycker om mig så mkt att den vill att jag ska ligga kvar hela dagen. Dock är inte min sambo och son helt övertygade av detta. Det är jobbigt att gå upp när Peter är hemma. När det bara är jag och Charlie vet jag att jag MÅSTE upp, någon måste byta hans blöja, ge honom frukost osv. Men när Peter är hemma kan ju faktiskt han vara denna någon så då är det tufft att gå upp. Men idag kom jag faktiskt upp, gick raka vägen till duschen och där stod jag och piggnade till. Sover ju verkligen inte bra så jag har ett väldans morgonhumör. I alla fall när jag vaknar av en väckaklocka, som idag.

Vi åt lite frukost, drack lite kaffe och sådär innan vi åkte till Willys och handlade. Peter skulle även möta sin far på Swedol två stenkast bort så han lämnade mig och Charlie på Willys. Såg väldigt kul ut när jag hade en barnvagn och en kundvagn. Som tur var så var vi vid slutet ungefär när Peter gick så jag drog barnvagnen fem meter fram, sen fort till kundvagnen, körde fram den samtidigt som jag hade järnkoll på barnvagnen. Gick tillslut. Sen kom Peter tillbaka, då gav vi Charlie lite mellis innan vi åkte till Swedol alla tre.

Sen åkte vi hem igen, packade upp alla varor, städade, diskade och allt det där innan vi begav oss till Sunne för födelsedagsfirande. Det var trevligt, tyvärr fick jag magknip halvvägs in i firandet. Sen åkte vi hem igen, Charlie sov från sunne till Ilanda, trots detta kunde han somna i kväll.

Nu sitter jag här och bara önskar att jag också kunde komma på varför jag sover dåligt. Peter har lärt sig att han sover bra om köksdörren är stängd. så är det min tur nu? Jag vet snart inte vad jag tar mig till...

Förövrigt har Charlie fått tid på gripen till veckan. Dom ska kolla på hans huvud som är jämnt bara liiiite snett. Eller ganska mycket. Hoppas vi får rätsida på det för jag vill verkligen inte att han ska ha problem med det senare i livet. Tänk om han får för sig att raka av sig allt hår, det blir ju inte allt för snyggt med ett snett huvud.

Jaja, nu ska jag sova. Nattnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0