Risgrynsgröt

En fråga på familjeliv om hurvida man kan äta risgrynsgröt till middag. Jag skulle aldrig göra det eftersom jag inte äter gröt, men skulle jag tycka om det skulle man kunna äta det till middag. För alltså, kan folk äta pannkakor till middag kan man äta gröt. Okej att man inte kan äta gröt varje dag, men om man äter det en gång i månaden är det ju ingen fara. Och som någon svarade, om man äter en smörgås med ett proteinigt pålägg så är det ju utmärkt. Jag tror iaf det är bättre än en portion frysmat.

Till mat tycker jag bara det är den personliga smaken som sätter stopp. Visst, man ska äta två lagade mål mat dagligen, men gröt är ju typ också lagad... Jag har ibland ätit smörgås till mat och det är INTE bra :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0