Öhm...

Ja, vad skriver man här då. charlie har inte varit på sitt bästa humör idag. Han kan verkligen inte vara själv såvida han inte distraheras med något. Så extremt att han inte ens ville somna, antagligen för att han vet att han vaknar i sängen. Nu låter jag väldigt elak, men det var väldigt avslappnande när han somnade för natten. synd bara att Peter inte hann säga godnatt. Och han kommer ju åka så tidigt imorgon att han inte hinner säga god morgon heller. Faaaaaast, det kanske innebär att jag får mer "semester" i helgen.

Skulle ha storhandlat idag men det hanns inte med. Får ta det på lördag innan kalaset eller på söndag efter besöket. Var iväg och handlade det viktigaste iaf. Mat till charlie och en kladdkaka till oss (läs:mig). Så vi klarar oss :-) Jag är bara jävligt trött på makaroner :-P Men imorgon blir det riiiiiiiiiiis. Fint avbrott.

annars har dagen sett ut typ såhär:
* charlie vaknar
* charlie får välling
* Byta blöja
* gosa i sängen innan vi går upp
* jag får frukost
* tandborstning
* Charlie sover
* Charlie vaknar
* Charlie äter
* charlie leker
* Charlie sover

Ahh, ni fattar eller? Öhm, ja dagen har handlat mkt om Charlie. Men han är mitt fokus nu när jag är själv. Jag ska ensam hålla koll på allt. Har han bajsat? när åt han senast? är det dags för sova? Därför hinner jag för tillfället inte fokusera på mig själv. får ta det senare :-P

Ja, nu ska jag väl sluta skriva här. Men jag har ett tillägg. Världens sämsta uppfinning är korad (av mig alltså): Askkopp man fäster på barnvagnen. Ja, jag ska inte vara pretto och säga att jag är bäst i världen för ja, jag röker. Men aldrig med Charlie i närheten. Balkongdörren stänger vi till noggrant. Är vi ute och går båda två och den ena röker så är det den som inte har barnvagnen och den som röker går x antal steg före eller efter beroende på hur vinden ligger. Ja, nu har jag varit tillräckligt fördömmande :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0