Mätt

Nu är jag mätt, blev köttbullar kokta i krossade tomater med makaroner. Skräll. Om en halvtimme ska Charlie äta, har gett upp att äta samtidigt som honom. Han har förövrigt komma på en ny sak. Han fick vara med i köket och då var det jättekul att dra i lådorna. Men han får inte upp dom än för att gåstolen blockerar dem. Och den han skulle kunna få upp är det bara skärbrädor i alla fall. Funderar på att köpa stänkskydd. Lite jobbigt att stå och laga mat med en stol framför spisen (så han inte ska ta sig fram och få stänk eller bränna sig).

Kommentarer
Postat av: Lindah

Gullisen.



Hur lyckas du att inte äta samtidigt som honom? Det är enda gången jag får tid att sitta och ha en chans att slänga i mig mat :-D Om jag försöker äta utana tt barnen får något står de som ledsna hundar vid mitt stolsben och tigger :-D Eller klättrar upp på bordet och snor maten helt enkelt

2010-01-28 @ 13:33:25
URL: http://www.grodfamiljen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0