Många timmar senare

Usch jag är inte bra på det här att vara mammaledig :-P Idag har jag:
*gett Charlie frukost
*gett charlie lunch
*gått typ ett par hundra meter för att dricka kaffe och snacka strunt :-P
*gått lika långt hem
*diskat
*lagat mat
*gjort ersättning som Peter fick ge
*matat Charlie med välling

Nu är inte blöjbyten medräknade dock. Jag var aptrött när jag kom hem, fick tvinga mig själv till att laga mat och diska. Som tur var så hade Peter kommit hem när jag kom hem så jag kunde göra det utan att försöka pussla ihop det med en av Charlies vilor eller underhålla honom. Var trött fram tills 21. nu är jag hyffsat pigg igen... Vad är det här, hur ska jag kunna somna?

Men har kommit på att Charlie klarar av att vara i gåstolen i köket när jag lagar mat, sen får han sitta med vid köksbordet och äta majskrokar. Däremot disken är lite svårare så den tar jag oftast (eller ja 1 gång av två) vid frukostvilan. det passar bra. Det krävs väl lite tid innan jag kommer in i det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0