Kastrering

Ja här går ämnena till sexuellt frustrerad till brist på sexlust. Diesel blev kastrerad idag (tack Jennie som ställde upp och skjutsade oss). Man får ett papper när man hämtar katten att man ska släppa ut dom i ett mörkt och lugnt rum, dom kommer lägga sig och sova i lugn och ro osv... HAHA. Inte med mina katter. Dom ska vara mitt i allt när dom är nykastrerade. Jag ställer alltid ifrån mig transportburen i sovrummet, öppnar den och går därifrån så får katten själv bestämma vad den vill göra. Det är vad mamma har lärt mig :-) Såvida det inte är första gången man tar hem dom för då ställer vi transportburen vid kattlådan. Maten hittar dom själva men kattlådan är bra att visa.

Men i alla fall. Turbo när han kom från veterinären skulle vara i samma rum som oss hela tiden. Sen la han sig iofs och sov i mitt knä :-P Diesel var typ likadan. Det första han gjorde var att vinglade ut ur buren och gned sig mot mitt ben (det har den katten inte gjort på flera veckor!). Men nu verkar han vara sig själv igen i alla fall. diesel alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0