Kaffe

Fick sovmorgon i morse, det var välbehövligt vill jag lova. Förstår inte varför jag var så trött, men jag sov i 12 timmar. Charlie vaknar inte längre av att vi går och lägger oss, istället vaknar han av katterna. Så Peter hade lagt honom emellan oss i sängen. Vad gjorde då ungen? jo han tyckte att tidig morgon (typ 4) var en bra tid att gosa in sig hos mamma. Tre sekunder låg han still innan han skulle tillbaka till mig. Jag myser gärna med min son, misstolka inte nu, men inte tidigt på morgonen när jag vill sova. Tar gärna myset direkt efter frukost eller någon annan stund under dagen. Men det tyckte inte han var en bra kompromiss.

Inatt hoppas jag att katterna är lugna så han kan sova i sin egen säng så jag får sova. Vilka i-landsproblem egentligen. "Hjälp min son tycker om mig och vill gosa med mig!" nästan lika illa som "Hjälp jag svälter och äter jord".

Kommentarer
Postat av: vixy

Haha mysigt, men ja fattar vad du menar

2010-01-04 @ 18:49:45
URL: http://sifas.blogg.se/
Postat av: Baso

Dessa katter alltså :O

2010-01-05 @ 11:43:54
URL: http://www.baso.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0