Illamående

Ja här sitter jag illamående. Är glad att jag redan ätit. Satt lite på familjeliv som jag brukar och får se en länk som jag klickar på, helt oventandes. Tänker inte ge er länken för det är ingen som vill se det i alla fall. I alla fall, alla vet ju att Robinson Robban fått en son, Tiger. Alla vet också att denna man inte är som alla andra. Lilla Tiger har dessutom en blogg, och där fanns (finns inte längre) en bild på när han naken blir duschad i diskhon. Inte nog med det, det är en stark stråle som nästan träffar honom i ögat. Jag kan inte ens föreställa mig hur han skrek, eller hur han försökte skika med bara fick massa vatten i munnen.

Jag lägger mig sällan i hur andra sköter sina barn. Jag skrattar mest åt frågor som "Tvättar ni av vid varje blöjbyte eller bara vid bajs", jag bryr mig inte om man använder våtservetter eller torra tvättlappar. Jag bryr mig inte om man BADAR ungen i en balja eller i diskhon. Som sagt, jag tror att alla gör vad dom tycker är bäst för sina barn och lyckas i 99,9 % av fallen. Men tyvärr, Robinson Robban är en del av dom 0,1%.

Andra hittar även andra fel i bloggen men jag tänker inte gå djupare in på det. Men just bilden på hur man spolar ett barn under kranen, nej det får mig att vilja springa till toaletten. Om ni verkligen måste se bilden, klicka här. Men som sagt, jag varnar och jag önskar att jag inte sett den.

Kommentarer
Postat av: Giia

Sv: Jo jag har testat andra blöjor. Han hade någon Libero-blöjsort på natten och byxblöjorna på dagen. Sen fick jag massa blöjor av en tjej på jobbet vars dotter är alldeles för stor för storlek fyra :P Euroshopper eller vad det nu var, och ica eller coops egna blöjor fick han utslag av. Men ingen sort höll tätt. Så nu är han på storlek 5, men jag tycker ju fortfarande att det är alldeles för tidigt, blöjorna ser ju ut att sitta bra men viktrekommendationerna stämmer ju inte för fem öre i så fall...

2010-01-20 @ 23:00:16
URL: http://idagabrielle.blogg.se/
Postat av: Vivian

Tänker inte se den, vill inte ha resten av dagen förstörd

2010-01-21 @ 10:07:15
Postat av: Baso

Jag tänkte "vilken hysterI" tills jag såg bilden.. FYFAN. är riktigt förbannad

2010-01-21 @ 16:58:32
URL: http://www.baso.nu
Postat av: Anna Johansson

Uscha, hemsk bild.

2010-01-21 @ 22:40:18
URL: http://annaelisabethjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0