HAHA

Var inne på¨fejjan nyss. Finns tydligen en grupp som heter "obama förstörde neger och president". Kortspelet alltså. Lite skrattretande. Jag måste erkänna, jag har inget emot andra kulturer över huvudtaget. Jag har inget emot invandrare. Meeen jag har spelat det kortspelet. Nu känner jag mig väldigt dubbelmoral. Jag skulle vilja att dom kom på ett nytt namn på det. För det är ett roligt spel. Men namnet är kränkande.

Hoppas nu alla förstår att jag är sån där människa som inte försöker ha några fördommar. Jag är för invandring, jag är för homoäktenskap, jag har inget emot varje sig transvestiter eller transexuella. Jag tycker att alla människor är lika mycket värda.

Eller ja, det är också en lögn. Jag avskyr misshandlare (varesig det är barnmisshandel, kvinnomisshandel, manmisshandel, djurmisshandel osv), våldtäksmän/kvinnor, pedofiler osv osv. Fast dom är ju fortfarande människor och bör behandlas som det. Nu blev det flummigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0