Gardiner

Suttit och kollat på Jotex.se. Nya gardiner till hela lägenheten skulle gå på 500 kr typ. Då skulle det bli panellängder i vardagsrummet. Dubbla, 1 med gul/gröna tulpaner på vitbakgrund och sen bakom dom skulle det sitta ett par gröna längder. Sen i köket skulle det bli en kappa i grön/vit rutigt och sen i sovrummet halvgenomskinliga knytlängder. Så man kan för så man inte ser in men fortfarande få solljuset. Så det så :-) Men det är ju vår/sommargardiner så det får vänta lite :-)

Har aldrig brytt mig om gardiner förut. Det har varit något onödigt ont liksom, men nu så vill jag ha nya. Jag vill fixa den här lägenheten så fin som möjligt eftersom vi inte kommer härifrån. Funderar på att slopa alla hyllorna i vardagrummet för vi har inte platsen. Och istället sätta upp några vägghyllor över soffan eller något. Peter soffa tar liiiiite väl mycket plats så på något sätt måste vi öppna upp. Sovrummet ska vi skaffa en mindre säng till, som bara ska stå på fyra ben så det blir mer golvyta där inne så man kan sätta upp en bilbana eller nått om Charlie vill det om några år. Helst av allt skulle jag vilja ha en annan soffa. Ett annat skrivbord. Allt skulle var annorlunda. Men det funkar inte riktigt så :-P

Kommentarer
Postat av: Baso

Ni vill ha mindre säng, jag vill ha större. :( haha. vilka problem

2010-01-11 @ 19:38:12
URL: http://www.baso.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0