Frukostvila

Gud vad jag uppskattar att Charlie sover när han ska. Blidde en dusch för mig :-) Och en kopp kaffe. Disken och maten fixar jag när Peter kommit hem. Nu väntar jag på att plutten ska vakna. Han får gärna sova läääänge eftersom vi ska iväg precis när han ska sova efter lunchen. Jag har ändrat om hans matschema igen :-P

Frukost
Lunch
Mellis
"mat"
"kvällsmat"

Alltså bytt plats på lunchen och mellisen eftersom vi ofta är iväg efter lunch och det är lättare att mosa en banan eller ta upp en burk rivet äpple. Så nu är det snart dags för lunch. Sen blir det en mosad banan när vi är borta :-) Har kommit på superdupertricket. Charlie ska ju inte ha gröna eller gula bananer för det är stoppande utan det ska vara lite brunt på dom. Går man till Pekås rätt dagar (det vill säga när dom rensat ut frukten) får man sånna bananer för halva priset. Känns lite bättre än att jag ska köpa dom till fullpris och sen låta dom ligga hemma en vecka. Men igår var vi till ICA, men hade tur att dom hade några klasar med bruna bananer :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0