Bilar

Jag sitter och läser på familjeliv i en tråd som handlar om hurvida man ibland befogat behöver slå sin bildörr i den som parkerat brevid. Det finns några typer av svar:
* Nej, det är fel. Man får trixa sig in bäst man kan
* ja, eller nej, inte slå upp, men trycka upp dörren såpass mkt att man kommer in.
* nej det blir skada på min bil då
* Ja, folk får lära sig att parkera

Tycker det är lite lustigt att följa den här diskutionen. Frågade Peter hur han skulle göra, han skulle trixa sig ut.

Jag har inte hamnat i situationen så jag vet itne hur jag skulle göra. Men det roligaste svaret är ändå: "nej, det skulle ju bli skada på min bil". Vilka egoister vi människor är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0