Trött

Charlie och jag åkte till staden idag som sagt. gick in på Mitt i City för att ge honom mat så han inte skulle bli hungrig under prommenaden. Sen gick vi till torget för att möta Matilda. Eva var magsjuk så hon kom inte. så gick vi en lite prommenad innan vi gick till Coffehouse by George. jag har aldrig varit där så det var kul. Verkligen anpassat för barn! Otroligt bra så sett. och deras varma choklad med vispgrädde var inte att leka med heller ;-) Sen skulle jag och Charlie egentligen till Tommy för att käka bullar men jag kom fram till att det skulle typ bli att gå dit, säga hej och sen åka hem igen. får se om vi tar det imorgon istället.

Sen åkte vi hem och Charlie fick lite gröt innan det blev dags för sängen. Sen diskade jag halva disken, resten får bli imorgon. Vi pratade lite videosamtal med Peter också så han fick se Charlie. Charlie ville bara äta upp telefonen ;-P Men det var kul att se hur glad Peter blev av att se Charlie. Det finns ingen bättre pappa än Peter. Eller ja, min är ju rätt bra den också (Arnold alltså). Men mitt barn / mitt/mina kommande barn skulle aldrig kunnat fått en bättre pappa.

Även om förhållandet förändras så drastiskt när man får barn så finns det inget som ger en sån boost heller för den delen. För Charlie är det bästa som hänt mig, och det hade aldrig hänt utan Peter. Jag trivs verkligen med att vara mamma.

Så. Nu ska jag se på CSI. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0