Tråkigt

51 frågor när du har tråkigt!


1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet? Hmm, lång. Det är nog allt. Han får gärna vara lite mulligare än mig så jag ser smal ut ;)

2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? Jajamensan.

3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Peter, Charlie, katterna

4. Hur lång är du? 175,5 cm

5. Vilken är den senaste filmen du sett? Spindelmannen 3

6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: "Ja tillslut så"

7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Skicka sms

8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Dom är skilda, men min pappa är nu gift igen :-P

9. När såg du senast din mamma? den 31:e tror jag

10. Icke godkänt i något ämne? Noppe. Knappt så jag fått IG på ett prov. Fast det fick jag, på två matteprov i matematik B, men gjorde omprov och klarade kursen. Och det tycker jag är en bedrift med tanke på att vi var typ 5 st som klarade den kursen i vår klass.

11. Mvg i något? Ja. Men minns inte vilket :P

12. När vaknade du idag? 9.00, Charlie sover länge ;)

13. Vilken är din favoritplats? Jag har ingen favoritplats. dom flesta ställena är bra så länge man har bra sällskap.

14. Vilken plats föredrar du minst? Sjukhus.

15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? Då är jag 31 år gammal, antagligen gift med Peter. Har förhoppningsvis ett barn till, Charlie är 10 år gammal, jag jobbar förhoppningsvis som lärare.

16. Hur stor är din säng? 180*200

17. Vad sover du i? sängen?

18. Hur många kuddar har du i sängen? 5-6, men jag använder en av dom

19. Var har du bott/bor? Öhm, Högboda, skoghall, karlstad vad jag minns.

20. Tycker du om kinamat? Ja.

21. Tycker du om kaffe? Ja

22. Vad dricker du helst till frukost? Dricker jag något till frukosten är det O'boy, däremot dricker jag kaffe efter frukost

23. Kan du spela poker? Ja det kan jag. Eller iaf Texas hold'em

24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Ja, eller inte samma år, men samma dag

25. Vill du ha barn? Ja, har redan det, men skulle vilja ha minst ett till

26. Kan du några andra språk än svenska? Ja, engelska.

27. Har du någonsin åkt ambulans? Jag vet inte. Alltså, jag har åkt med en som åkt ambulans, men om jag någonsin varit den "sjuka" i en ambulans vet jag inte. Tror jag tagit mig till sjukhuset av egen maskin (eller andras maskiner, så som bilar)

28. Föredrar du havet eller en bassäng? Bassäng.






29. Vad spenderar du helst pengar på? kläder, smink

30. Är du cool? Nja

31. Kan du rulla med tungan? Ja

32. Vem är den roligaste människan du känner? Hmm, svårt. Jag känner många roliga

33. Vad har du för ringsignal? Mössens sång i Askungen

34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja, en prinsessklänning jag fick av min syster

35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En mobilkartong

36. Kan du byta olja på bilen? Nja, inte byta, men jag kan kolla :D

37. Vilken var den senaste boken du läste? Hmm, svårt att veta. Antagligen någon förlossningsbok.

38. Har du haft sex under de senaste två månaderna? Behöver ni verkligen inte veta något om

39. Dansar du i bilen? Nej

40. När var du i kyrkan senast? Någon gång i november tror jag det var. På avlövningen av dopträdet i kyrkan Charlie döptes i.

41. Hur många hål har du? Antar att tänderna menas. Hoppas det i alla fall. Och svaret är tyvärr ja. Jag har fortfarande en mjölktand kvar för det finns ingen tand under den. Och i den tanden finns ett hål.

42. Har du någon piercing? I öronen. Har haft i näsan men den tappade jag hela tiden, och sen hade jag en i läppen men tog ur den för att kunna söka jobb.

43. Har du någon tatuering? Nej, men planerna finns där. Trots att varesig mamma eller pappa tycker att det är en bra idé.

44. Gillar du någon just nu? Ja, min sambo, min son, min familj, mina vänner.

45. Har du provat droger? Nej, kommer inte på fråga. Jag är för smart för sånt

46. Röka eller snusa? Tyvärr var jag inte smart nog att hålla mig borta från nikotinet.

47. Har du pojkvän/flickvän? Jag har en pojkvän/sambo/fästman

48. Vad är ditt mobil nummer? en massa siffror. Börjar på 07.

49. Vad ska du göra ikväll? Se på "Vinterspelen i Åre"

50. Har du några syskon? Ja. Med blodsband har jag 2 systrar och 4 bröder. Utan blodsband har jag 1 syster och 1 bror.

51. Hur mycket pengar har du på din mobil? Jag har inte kontantkort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0