Sjuk bebis

Ja, plutten är sjuk igen. Jag tror det är falsk krupp eftersom han har en skällande hosta och han har haft falsk krupp tidigare. Ringde 1177 och dom tyckte jag skulle ringa till vårdcentralen så det ska jag göra klockan nio. Idag fick han lite välling till frukost eftersom han dricker dåligt med vatten tyckte jag det var ett smart drag :) Sen fick han sitta upp lite (egentligen ska det vara sval luft men det tar vi sen) och han kändes redan mkt bättre. Sen somnade han om. Nu ska jag äta frukost :D

Kommentarer
Postat av: Bodil

Stackars liten. :( Är så jobbigt när de små inte mår bra! Hoppas att han blir piggare under dagen!

2010-02-25 @ 09:53:38
URL: http://enmynta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0