Om födelsedagsfirande

För er som missat det så fyller jag år imorgon, och idag var firandet. Det var min släkt, peters släkt och sen kom Anna också :-) Kul, första gången en kompis kommit :-)

Jag fick:
* 1 blomma, som jag inte vet vad den heter ;-) av Magnus
* 2 koppar, 2 frukosttallrikar av Magnus
* alovera gel av Magnus
* presentkort på Vila av Martina
* presentkort på Gina Tricot av pappa och Liselotte
* Pengar till kläder av mamma, Sven, Maja och Mattias
* Pengar öronmärkta till make up kurs :-D svärmor och svärfar
* 2 kollegiblock (går ju åt som smör i solsken när man går på universitetet) och en till snutte till Charlie av Helena (det var hon själv som sytt snutten och hade en över som "Pyret" egentligen skulle ha, men Charlie fick den för att pyret inte vant sig vid den än)
* 1 belock man kan sätta kort i av svärmor

Hoppas inte jag glömt något nu :-D

Angående tårtorna gick chokladtårtan åt mest ;) den är sopslut och det finns lite kvar av gräddtårtan.

Tack alla för en toppendag. Nu ska jag plocka av bordet innan det blir maaaaaat :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0