Öhm

Idag blir det att göra dumlefluff och dumlekakor. Måste ju göra dumlekakor för jag missade att smaka på dom när vi var på Charlies kusins kalas och alla tjatar om dom ;-) Och Dumlefluff tjatar Tommy om så då måste jag också smaka :-P Fast jag tror inte jag tycker om det med tanke på att jag inte gillar grädde ;-) Och imorgon blir det att göra alla tårtor. Peter och jag har nu bott ihop i 2½ år om jag räknar rätt. Det blir rätt många kalas. Inte ett enda kalas har vi bjudit på hemmagjord tårta. Nu när jag ska det och ser framemot att stå med det vill Peter göra ena tårtan! Det fick han inte :P Snäll jag är ;)

han kan få göra någon tårta till Charlies födelsedag :-) Iofs han skulle kunna få göra den som är choklad, men det är bara en glasyr som ska vara mellan lagren och på toppen. jag tror peter vill använda spritsen och allt det där ;-)

Kommentarer
Postat av: Theres

Dumlekakor är SUUPER gott =)

2010-02-12 @ 10:28:21
URL: http://theresjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0