Musik <3

Nu sitter jag här och lyssnar på musik, det är grejjen det. Jag har en förkärlek till musik men nu tycks jag ha glömt bort den lite.. Men det ska vi ta tag i minsan. Dock har jag inte så mkt musik på datorn och jag orkar inte ladda ned spotify igen just för tillfället så jag får hålla till godo med det jag har :-D

Tvättar gör jag med, Lukas kladdade chokladsmet på mig igår på linnet och jag spillde ketchup på byxorna så jag slängde in det i maskinen idag så det inte sätter sig. Det var ju mina nya kläder dessutom ;-)

Charlie skötte sig exemplariskt igår, han fick ju sitta i gåstol för första gången på en vecka för enkelhetens skull. Han rände runt snabbare än Lukas :-P Lukas var en bra barnvakt dessutom när han skulle hålla i gåstolen så Charlie inte vad vid ugnen när Anna tog ut kakorna. Han blir nog en bra storebror en dag :)

Dessutom gjorde Charlie något oväntat igår. Han brukar ju vilja somna i famnen men igår funkade inte det så jag gav upp. Jag la honom i Lukas säng med snutten. Han låg där tyst. Två minuter senare kollade jag in, då hade han somnat. Får försöka och se om det funkar hemma med :) För det är jobbigt att han ska sova i famnen eftersom man måste lägga ned honom vid rätt tillfälle...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0